tisdag 14 juli 2009

Har nyss vaknat...

...efter att ha sovit mina få timmar efter nattjobb. Det är så konstigt att jag klarar mig på ca 4 timmar sömn då jag jobbar natt. Men så är jag rätt slut efter en nattjobbsperiod iochförsig.

När jag vaknade så åskade det rejält och sen regnade det så jag trodde taket skulle rasa in. Jag gillar oväder, när man får sitta inomhus och fascineras av det... Fast jag blir alltid så sugen på att gå ut när det ösregnar, snöstormar eller är något annat oväder. När jag var liten minns jag att vi brukade springa ut nakna eller i underkläder då det ösregnade :) Skuttade runt och "duschade" utomhus. Det ska jag nog inte göra nu hehe... Även om grannarna nog skulle få lite roligt då! :)

2 kommentarer:

Erica sa...

Å vad mysigt att springa naken i regnet! Jag brukade ställa mig under stupröret där vattnet forsade ner så att jag blev ännu blötare :) Önskar att man kunde göra det idag med men då får jag nog flytta till skogs först ;) Kram E

Emmas Hörna sa...

Hihi ja precis, det är bara grannarna som hindrar en! :) Kram!