onsdag 15 juli 2009

Semester och klippning!

Nu har jag semester!!

Slutade kl 8 imorse och hade klipptid kl 9... Tror ni jag höll på att somna i den skönt tillbakalutade stolen då hon tvättade mitt hår med ljummet vatten och masserade hårbotten....? Ahh....det är det mest avkopplande som finns i vanliga fall och nu när jag hade jobbat hela natten så blev ögonlocken tunga kan jag lova :)

När jag blir rik (inte om, utan när) då ska jag anställa en privat hårfrisörska som får tvätta och fixa mitt hår varje dag ;)

Nu har jag sovit några timmar så nu ska jag snart tvätta och packa inför Stockholmsresan imorrn!! Tjoho vad kul det ska bli att komma iväg! :)
Den första bilden är på jobbet precis före klippning, trött och sliten.
På den andra bilden är jag är hemma igen, nyklippt och semesterfirare, med en skum min :)

2 kommentarer:

Annica sa...

Blev ju jätte fint..Tänk va roligt allt blir när man är fin i håret..=)Hälsa Sthlm..=)Kram

Emmas Hörna sa...

Tack! :) Ja håret är viktigt, jag märker att det är dags att klippa mig när jag sätter upp håret varje dag och inte står ut att ha det utsläppt. Ska hälsa Sthlm! Kram :)