tisdag 16 november 2010

Vemdalen, Mumindalen och skrattkramp


Två gånger i helgen skrattade jag så galet mycket att jag höll på att kvävas, fick magkramp och skratten övergick nästan till gråt... Det var längesen jag skrattade så brutalt mycket :) Med andra ord; helgen var helllyckad! Underbar från början till slut. Var extremt trött på lördagen bara, pga för lite sömn precis hela veckan. Men det ordnade sig det med. Vi var utklädda till Muminfamiljen i år och det blev såklart succé. Vi hamnade t.o.m. i Östersundsposten... ;)


När jag kom hem på söndagen så sov jag i tre timmar och sen klev jag på ett nattpass på jobbet. Igår var jag inte en riktig människa. Men inatt har jag sovit ut och idag har jag tränat, så nu mår jag gott igen! :)

4 kommentarer:

Marita sa...

Hahaha...underbart...:) Vem i Muminfamiljen var du?

Emmas Hörna sa...

Jag var Mumintrollet i egen hög person! :)) Andra trollet från höger.

Annica sa...

Jaaa, men såå kul hade vi!!! Längtar till vårn....=)

Lilitha sa...

Å jag älskar mumindalen. Ibland så skrämmande och ibland så vackert...haha. Mysig blogg. Kram Lilitha