torsdag 30 september 2010

Trillade dit...igen!


Jaha, nu har jag börjat ringa och rösta på Idol igen. Jag erkänner det lite motvilligt, men det är sant. Jag tänker alltid att jag inte ska ringa, men så är det någon som sjunger så sjukt bra att jag bara MÅSTE! :) Ikväll var det 47-åriga Geir som sjöng som en gud med en otrolig utstrålning, tonsäkerhet och känsla. Fantastiskt. Jag tänkte: "om inte han går vidare vill jag inte se Idol mer". Och Andreas i juryn kände likadant, för han sa: "jag vill inte gå till jobbet igen om inte du går vidare". Men det måste han ju bara göra! Det dumma är att det ikväll är tre svinbra killar och jag vill att alla ska gå vidare. Men med juryns och tittarnas "wildcard" så kan det ju bli så till slut. Hoppas! Oj så Idolnördig jag blivit då...

Inga kommentarer: