onsdag 15 september 2010

Besvikelse!

Jag hade mycket post i facket idag. Flera räkningar, ett hälsomagasin m.m. Sen fanns där ett brev med handskriven adress. Jippie tänkte jag och på vägen in i lägenheten funderade jag massor på vem som nu bjudit mig på bröllop eller dop eller något annat trevligt. "Kan det kanske vara tack-kort? Någon som fyller jämnt? Ska A och U gifta sig? Få se nu..någon som ska döpas?" Så tänkte jag och blev mer och mer ivrig och förvantansfull att få se vad brevet innehöll. Så öppnade jag det. Fy. Fan. Då var det ett brev från Fredrik Reinfeldt som tyckte att jag skulle rösta på moderaterna. Oj oj oj oj det kan han fetglömma. Det är ett av de sista partierna jag någonsin skulle rösta på och det blev INTE bättre av det där luret! Handskriven adress, dom ska få för handskriven adress......mutter..

4 kommentarer:

M sa...

Nä, fy vad fult! Du kanske ska skicka ett brev till herr Reinfeldt där du talar om hur hans bluff påverkade ditt val att inte rösta på honom och det giriga parti han företräder. Kom bara ihåg att skriva adressen för hand... ;)

lisa sa...

Hahaha! Förstår att du blev besviken! Fast jag gillar aliansen faktiskt, fast det blir KD för min del.Kram

Marita sa...

Så fult...bygga upp ens förhoppningar så och så är det bara skräppost...Taskigt!!!!

Annica sa...

Hahahaha!!!Ja, skit parti och skit Fredrik..!=)