lördag 18 september 2010

Politik


Nu har jag jobbat klart, tagit en varm dusch, satt på mig mysbrallor och mitt Hello Kitty-nattlinne och krupit in under en filt i soffan. Ser på reprisen av partiledardebatten, såhär inför valet imorgon. Jag har förtidsröstat eftersom jag jobbar under själva valdagen.


Jag var väääldigt sömnig när jag satte mig i soffan (har sovit lite för lite inatt) men nu piggnade jag till. För jag blir bara såååå upprörd över alliansens åsikter. Och sen blir det ÄN värre när Maud Olofsson öppnar munnen. Hon har fastnat i fjortisåldern. Hon är barnslig, rent ut sagt, tycker jag. Hon skyller ifrån sig och lägger alltid in något negativt om något annat parti, vare sig det är relevant eller inte. De andra partiledarna gör det kanske ibland, men Måddan gör det nästan varje gång hon säger något. Otroligt barnsligt.


Sen tycker jag att Fredrik Reinfeldts åsikter är helt galna. Jag är för trött för att utveckla detta, men jag återkommer om det senare, var så säker... ;) Var bara tvungen att skriva av mig! Kram på er alla som läser detta, vad ni än har för politisk åsikt! ;)

Inga kommentarer: