lördag 11 juni 2011

Tutti Frutti och kärlek



"Wapp-appidoba-owappa-bo! Tutti frutti oh Rudy!"

Det var nog den mest använda frasen förra helgen när vi var i Hakkas. Gullungarna Jesper och Lukas hade en ny favoritlåt och rätt vad det var, titt som tätt, så brakade just det introt loss! Antingen av någon som själv sjöng det eller så satte de igång skivan. Ofta var det just bara introt som spelades om och om igen. Underbart. De är precis som jag. När man väl fastnat för en låt/ett intro, då är det det som gäller! Kan bli något jobbigt för omgivningen ibland, men det får de ta.... ;) Jesper och Lukas är iallafall två av de roligaste och härligaste människorna jag vet!


(bilden visar för övrigt det godis som ligger absolut i topp på min godisfavoritlista. Men jag ska/får/bör inte äta godis nu så jag vet inte varför jag skulle plåga mig själv med att lägga in en bild på det.... ;))

2 kommentarer:

Elisabet sa...

Den här var också rätt flitigt sjungen "Wake up little Susie"
Härliga killar som sagt. "Mormor"

Emmas Hörna sa...

Hahaha ja den också ja! :) Pussgurkor...