torsdag 23 juni 2011

Rapport från Fagersta

Nu har jag varit i Fagersta i en vecka och då brukar det vara lite stiltje här på bloggen. Sorry. Jag åker hem igen på midsommarafton, för jag ska jobba hela midsommardagen. Så mitt midsommarfirande sker på tåg halva dagen. Det har varit fint väder här i veckan och vi har varit ute på sjön och åkt båt bl.a. Micke har jobbat nätter nu, stackarn. Men sen imorse är han ledig så nu vräker regnet ner. Jag och Swingen (Mickes hund) funderar väl på att gå en vända snart kanske. Kombinera promenad och dusch! Inte illa. Men han ligger här på sin sköna säng och halvsover och ser inte så supersugen ut på att gå ut direkt. Lär väl bli andra bullar om jag reser mig och går mot dörren dock. :) Nu är det inte så länge kvar tills jag ska flytta hit! :) Blir spännande och roligt. Synd bara att Sverige ska vara så fasligt långt.... Jag vill ju ha alla nära och kära hos mig jämt! :)

2 kommentarer:

VP sa...

Men nar du flyttar ner sa kan vi ses varje gang jag halsar pa i Vasteras! : ) Jag var dar i midsommarhelgen och tankte da pa att det inte ar langt till Fagersta. Kram!

Emmas Hörna sa...

Åååhhhh jaaa det är så underbart! :) Hälsa på superofta i Västerås vettja! Eller flytta dit! Ännu bättre! :) Puss och kram min goa vän