tisdag 17 februari 2009

Vargavinter...


Denna vinter har varit ungefär som jag minns barndomsvintrarna. MYCKET snö hela vintern och kallt som tusan i flera veckor. Jag vet inte om det var sådana vintrar då jag var liten, eller om det bara är så jag minns det. Jag gillar dock att det liksom är "riktig vinter" i år. Inget mesande. :)

Imorse visade termometern på -22. Sen blir det ofta lite varmare framåt förmiddagen och så stannar det på -16. Så har det varit länge nu. Jag undrar om det ska fortsätta så ända tills t.o.m. JAG kanske börjar tycka vintern är lite väl kylig :)

Idag är en härlig ledig dag. Det enda jag lovat mig själv att göra, det är att gå och träna på gymmet. Nu när jag återupptagit träningen på fd Jocks (som numer heter Gold´s Gym) så är det så lättsamt att ta sig iväg, jag bor ju så nära. Så...kors i taket, jag har börjat träna igen.
Puss och Kram <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Emma! Inte visste jag att du var bloggare, kul. Nu har du skickat länken till rätt adress alla fall. Om du vill skriva om mer allmängiltiga saker som kan intressera många, typ som HP-läsare vill läsa, kan jag hämta det från din blogg om du vill.
Puss & kram från Kenta