onsdag 18 februari 2009

Snö!

Det här är lite konstigt, jag brukar aldrig prata eller bry mig om vädret så vidare värst mycket, men nu skriver jag om det två dagar i rad. För idag har det blivit mildare, ENDAST -9 och så snöar det så tätt och fint... Har hållit på så i flera timmar. Bygger på snömängden, det var ju bara några meter innan. Jag älskar det. Ska det va´ så ska det va´, det är ett bra motto! :)

Jag har en känsla av att jag kommer att hamna här i blogskrivandet varje gång jag ska städa. Det går alltid att skjuta på...... Men jag måste snygga till lite, för en av mina Malin-ar kommer och hälsar på i eftermiddag. Det var längesen vi sågs så nu är det verkligen dags att uppdatera vad som hänt i våra liv. Ska fixa en pastasallad tills dess och hoppas hon är hungrig.

Nej nu får jag jag sätta fart med städningen...kanske bara ska ta en kopp kaffe först... :)
Puss och kram <3

Inga kommentarer: