onsdag 24 augusti 2011

MVC



Idag har jag skrivit in mig på mödravårdscentralen i Fagersta. Det gick bra! Det var samma barnmorska som jag pratade med förut, som tog emot mig och som jag kommer att ha som barnmorska nu. Jag var ju lite orolig att hon inte skulle vara bra, för hon lät lite sträv ibland i telefonen. Men hon var väldigt rar när man väl träffade henne. Jag tror hon var liksom lite osäker från början, men absolut inte otrevlig, utan gullig. Puh... :) Den här gången var Micke med också. På något sätt känns det liksom ännu verkligare att vi väntar barn, när han är med. Mys. Imorgon ska jag ringa och boka in ultraljudsundersökning som kommer att ske i Västerås. DET NI, blir spännande...ojojoj. :)

6 kommentarer:

Elisabet sa...

Ja, jag tycker också att det ska bli spännande. Vill gärna höra allt så fort ni varit där

Emmas Hörna sa...

Självklart! :) Jag kastar mig på telefonen!

Helena sa...

Men åh, grattis!! Vad roligt att ni ska ha barn! :) Kommer ihåg hur spännande det var, speciellt första barnet, eftersom då är ju allt så nytt! :) *kram*

Emmas Hörna sa...

Tack Helena! :) Ja det är verkligen superspännande allting! Kram!

Erica sa...

Sååå mysigt!!! Du verkar trivas bra i din nya hemstad, kul :)) Kram!

Emmas Hörna sa...

Ja det gör jag, Erica! :) Kramar i massor!