måndag 22 augusti 2011

Fagerstabo - de´e´ja´!

Men morr! Jag hade skrivit ett långt och detaljerat inlägg om flytten! Men så försvann det! Suck...
Nu är klockan halvtio på kvällen och Micke har just åkt iväg för att jobba natt. Jag tänkte eventuellt baka matbröd. Eller så ska jag bära upp allt mitt porslin, så ska jag och Micke gå igenom vad vi ska använda av allt vårat porslin. Något av det ska jag göra. En sak som är säker, det är att jag ska ta mig ett kvällsbad. Har ju tillgång till badkar igen. Äntligen. :) Älskar att bada, men har inte haft badkar på sju år. Känner mig lite frusen också, då längtar man ju bara ner i badet och ligga där och njuta, kanske med lite skum och några tända ljus. Ahh...

4 kommentarer:

Elisabet sa...

Hej Fagerstatjej! Blev det nåt bad?

Emmas Hörna sa...

Jaaa och det var underbart. Men jag blev så trött och mosig efter det, så då kröp jag ner i sängen direkt efter och det blev inget bak... :) Men det blir det idag istället.

Veronica sa...

Skont att flytten gick bra, froken Fagersta! : ) Nu ses vi nasta gang jag aker till Vasteras!!! xxx

Emmas Hörna sa...

Ja det ska vi sannerligen göra, miss London! :) Puss!