måndag 12 juli 2010

Bimbo

Det är något inom mig som förvandlas så fort jag går in i en databutik. Från att vara en normalbegåvad och självständig kvinna, till att känna mig som en osjälvständig och korkad bimbo. Konstigt det där. Jag har varit utan tangentbord under helgen (jag spillde...ähum... dryck på det och en del tangenter är nu bortom räddning), men nu har jag handlat ett externt sådant, efter tips från coachen. ;) Expediten i butiken roades väldigt av mig och mina nervösa, halvt korkade frågor. Men han var väldigt vänlig och hjälpsam. Jag försöker alltid inbilla mig att jag iallafall är lite charmig, när jag förvandlas sådär. ;) Tangentbordet fungerar utmärkt iallafall, så nu behöver jag inte panik-köpa en ny dator. Förresten, när jag ska köpa ny dator vill jag inte bli bimbo igen!!! :)

1 kommentar:

Marita sa...

Sv: Ja, jag tyckte själv att den tolkningen av drömmen var precis vad det handlar om för min del just nu..:)

Tror alldeles säkert att killen tyckte du var riktigt charmig i din totala förvirring...;)