fredag 20 mars 2009

Trött. . .


Klockan är elva en fredagkväll och jag har precis kommit hem från jobbet och tagit en skön och välbehövlig dusch. Skulle ha varit ledig idag, men någon var sjuk och inga vikarier kunde rycka in, så jag blev inbeordrad.


Ibland är jag så totalt slut när jag kommer hem från jobbet. När jag väl är där så går det bra och jag känner mig inte det minsta utarbetad, men så kommer jag hem så liksom bara faller jag ihop nästan...


Idag har det varit riktigt kul på jobbet, min brukare har varit pigg och på bra humör så vi har hittat på en hel del och skrattat mycket! :) Dagar som idag är det psykiskt lättsamt men däremot fysiskt tungt med alla lyft och sånt... Men det är det ju värt!


Nu ska jag göra en kopp te och relaxa framför TV:n eller en film...ska bli såå skönt...

Puss & Kram<3

Inga kommentarer: