lördag 7 mars 2009

Smått och gott. . .

Idag har jag varit såå trött och gäspig. Det beror på att jag la mig alldeles försent igår och kunde dessutom inte somna när jag väl kommit i säng. Var bara jättepigg. Och så skulle jag upp kl 6.30 för att jobba. Men nu är jag hemma igen och kan bara mysa och vila ikväll. Och imorrn har jag sovmorgon. Såå härligt.

Jag tog ett beslut igår, som jag funderat över så väldigt länge. Jag trodde jag hade bestämt mig för det tråkiga, ordentliga alternativet. Men nej... Mitt beslut nu, grundar sig på att man lever bara en gång. Passa på. Njut av livet och ta konsekvenserna sen. :) Sån är jag. På gott och ont.

Ikväll ska jag se på melodifestivalen, "andra chansen". Nästa helg är det stora finalen och då blir det nog lite schlagerfest med tjejerna. :) Ska dessutom på fest med mina fd jobbarkompisar på fredagen. Så om denna helg endast består av jobb så kompenseras den av mycket fest och roligheter nästa helg istället. :)
Puss och kram<3

1 kommentar:

Erica sa...

Nu blir jag ju lite nyfiken! Kommer du berätta vad ditt beslut innebär senare nån gång? Men tycker precis som du, man lever bara en gång! Förresten, fick veta för ett tag sedan att min bror bor i samma hus som dig så ser du nån som är lik mig får du hälsa :)