torsdag 12 mars 2009

Shoppa!


Mina shoppingvanor är verkligen periodvis. Och det är (som så mycket annat i mitt liv) allt eller inget som gäller. Jag har nu under en period varit sparsam och tänkt efter innan jag köpt något och bara köpt det mest nödvändiga.


Men idag smällde det till och jag kom in i perioden som jag kallar: Blunda-Betala-Glöm-attityden. Jag ser nåt jag vill ha och vägrar tänka efter om jag har råd, utan köper det och blundar när jag betalar och sen glömmer jag att jag gjort av med en massa pengar. Fiffigt värre ;)


Så idag blev det en blus, nya underkläder, leggings, smink, nagellack och diverse andra skönhetsprodukter. Jag har nog mest dille på olika ansiktscremer och idag köpte jag en ny sort. Nu ska här provas!

Puss & Kram <3

1 kommentar:

Erica sa...

Härligt! Man måste få shoppa loss ibland! Det är bra för psyket..:)