onsdag 16 maj 2012

Vardagsinlägg

Klockan är 19:12 och mina små hjärtegryn har pyjamas på sig och ligger nerbäddade i varsin spjälsäng och sussar. Fantastiskt. Idag har de ända tills nu varit helt osynkade i mat- och sovtider. Så det har inneburit att det alltid varit en bäbis vaken. Det har dock varit mysigt att få rå om dem var för sig, det blir en helt annan grej. Men man får ju inte mycket annat gjort. :) Tvättat två maskiner med nöd och näppe. Men ibland är det som sagt mysigt. Och nu hinner jag ju plocka och diska och sånt innan jag ska se på TV kl 21, för då är det nämligen "Kniven mot strupen" från en restaurang här i Fagersta. Har inte ätit där dock, men kul att se ändå. :)

1 kommentar:

Lisa sa...

SeRoligt att läsa vad ni har för er! Jag tänkte på dej när jag tittade på kniven, funderade på om ni ätit där. Han var tydligen i lidköping igår och spelade in.kram