torsdag 31 maj 2012

Struntprat

Nu bloggar jag så sällan att det känns som att jag måste skriva något viktigt varje gång. Förut när jag bloggade titt som tätt kändes det ok att skriva bagateller och strunt. Men jag ska strunta i att det blir sällan och skriva bagatellgrejer också! :) Idag regnar det som tusan och vi väntar på att ta en promenad till affären för att köpa blöjor och kaffe. Det börjar kanske klarna upp nu, så det finns hopp. Men jag kollade nyss och blöjorna räcker gott och väl till imorgon, även när jag överdrev den beräknade åtgången. Så vi får se hur det blir. Hade ingen vidare lust att gå ut när det VRÄKER ner. Man blir så blöt och det är så omständigt. Idag vill jag ha det enkelt, för jag är såå trött. :)

1 kommentar:

mammaE sa...

Här regnar det också, och haglar, så vi tog bilen på en turné runt byn.