onsdag 10 oktober 2012

Restaurangbesök

Igår var vi på lite snabbshopping i Västerås. Vi åt på IKEA och det var första gången tjejerna åt annat än välling/ersättning på restaurang. De är ju stora tjejer nu hihi... Jag gick och köpte min mat först och Micke gick iväg till familjeavdelningen (mycket uppskattat att det finns en sån!) och när jag kom tillbaka så möttes jag av en så otroligt gullig och förvånande syn så jag skrattade högt. Såg först Micke stå vid disken där man får låna barntallrikar m.m. och vagnen stod en bit ifrån, men där satt inte barnen. Så såg jag bordet intill och där satt de! Helt lugnt i varsin stol på en restaurang! Oj vad de såg stora ut, mamman fick en chock haha... :)

2 kommentarer:

Stolta mormor sa...

Snart är det dags för skolstart, studenten, utlandsresor, giftermål! Hej å hå!

Emmas Hörna sa...

Haha ja hjälp vad det går fort! :)