måndag 3 september 2012

Premiär

Flickorna har fått två tänder var och de ska ju borstas. Har glömt det flera kvällar nu, men idag blev det äntligen premiär. De såg smått chockade ut, men det var inga protester. De undrade väl vad mamma höll på med. Det roligaste för dem var att få leka med varsin förpackning som tandborstarna legat i. Det är grejer det. Nu sussar de gott, det tog inte många minuter ikväll! Nu återstår städning för mig. För det behövs efter kvällsmål i köket och bad i badrummet och lek ute på altanen. Man hinner liksom inte med det emellan varven, för när den ena har ätit klart ska den badas och när den är klar så ska den andra badas osv. Nu städning, sen får jag vila lite hoppas jag. Och se på "Ensam mamma söker". Trevlig måndagkväll!

2 kommentarer:

Lisa sa...

Förstår att det är full fart Emma!! Dina tvillingar verkar äta mat, va trevligt! Min lille prins vill bara ha bröstet, ingen puré bara liten skvätt välling ibland. Han vill också somna m bröstet i munnen för napp är inte så poppis;0) men han är galet underbar ändå! Hoppas han börjar mumsa mat snart också . Kram

Emmas Hörna sa...

Aha, han är finsmakare din kille, vill bara ha "äkta vara". :) Han börjar nog också äta mat snart! :) Mina tjejer äter för fullt nu och det är mat överallt efteråt hehe... Kram!