onsdag 18 april 2012

Försämringar

Men vad värdelöst! De har gjort om här på bloggen och nu finns inte länkarna kvar till de bloggar jag följer. Jag har haft alla samlade och sett så fort någon uppdaterat. Nu måste jag gå in på dem en och en för att se om det skrivits något nytt. Och det har jag inte gjort än, för jag har inga adresser sparade någon annanstans. Dessutom har jag aldrig den tiden att göra det. Det var så lättsamt att få överblick förut, det senast uppdaterade var längst upp. Skit. Förstår inte varför det alltid ska ändras till det sämre på internet.

2 kommentarer:

Elisabet sa...

Visst är det underligt.Görs en förändring borde det bli bättre för användaren, vad det än gäller. Men så är det väldigt sällan!

Malin sa...

Aha,men vilken lyx att se när dom uppdateras! Jag får allt klicka in på varje en jag...

Fina bilder på dina fina flickor! Dom verkar vara ganska lugna fastän dom är två. :-) Men dom blir väl stor dom också... ;-)